Ebenci Klopédia

Kutyák a világ minden tájáról, fajták, sportok, mert kutya nélkül lehet élni, de minek. UPDATE: egy EP gyakornok 5 hónapja Brüsszelben

innen jöttök ti

Friss hús

  • Melech Haolam: A Melech Ha'olam FCI kennelben Budapesten várható alom 2020 végén. Két saheli azawakhot importálta... (2020.04.14. 08:11) Azawakh (FCI: 307) - az anorexiás kutya
  • Józsefné Nelli Bajj: Üdvözlök minden kutya tulajdonost,két kutyánk van, fehér lány és egy fekete fiú törpe uszkárok.mos... (2013.01.18. 17:48) Kutyanevelés - első napok az új otthonban
  • konaking: nekem is van, és nem bántam meg, csodálatos fajta. (2012.12.28. 08:40) Mudi (FCI: 238)
  • tandy96: Nagyon jó :) (2012.04.09. 10:46) Németjuhász rokonság I.
  • FeP: Nekem is amstaffom van, és borzasztóan szeretem. Hihetetlen mozgásigénye van, állandóan megy, kere... (2011.10.31. 16:23) Pitbull?

Öreg kutya, nem vén kutya

Iratkozz föl!

Az Szdsz "liberális" kampánya

2009.04.09. 18:59 :: hatláb

Végre eljutottam ma az index videókhoz, többek között az Szdsz kampányáról szóló filmhez. ugye most jönnek az EP választások, és a dárga liberál pártunk fölvette a jófiú imidzst. (videó itt) Alapvetően a kampány nem is rossz (mindenféle magyar marginális társadalmi csoportot ábrázoló bábut raktak ki), sőt, nekem külön tetszett, hogy egy bőrfejű is ki van állítva. Node! Amíg az embereknél pont az előítéletek eloszlatása volt a cél, addig a kutyáknál egy akkora orbitális előítéletet "festettek" meg, mint a ház.


Helyi Ki mit tud?-unk következik: Milyen kutya van a szkínhed mellett? Na milyen? Bizony, Bullterrier. (Nem, aki a staffira tippelt, az túlbecsülte horngabiékat). A lehető legrosszabb választás. Szegény bullterrieresek (és persze kutyáik) eddig is a laikusok céltáblája voltak. Hányszor kell még elmondaani, hogy a Bullterrier NEM AZONOS az Amerikai Pit bullterrierrel. Nem mintha az utóbbit be lehetne skatulyázni mint fenevadat).

Dilettáns eszdéesz. Eddig sem szavaztam volna rájuk, de ezek után mégannyira sem fogok.

Itt írtam a bullis előítéletekről.

 

1 komment

Címkék: bullterrier erkölcsök harcikutya

A bejegyzés trackback címe:

https://ebenci.blog.hu/api/trackback/id/tr541055229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Volt tizen... évvel ezelőtt egy óriás plakát, már nem emléxem mit hirdettek, azon is egy bulli volt, amit csípőből lepitbulloztak. Nehéz a bullik sorsa:-D Pedig jó fejek, én szeretem őket.
süti beállítások módosítása