Ebenci Klopédia

Kutyák a világ minden tájáról, fajták, sportok, mert kutya nélkül lehet élni, de minek. UPDATE: egy EP gyakornok 5 hónapja Brüsszelben

innen jöttök ti

Friss hús

  • Melech Haolam: A Melech Ha'olam FCI kennelben Budapesten várható alom 2020 végén. Két saheli azawakhot importálta... (2020.04.14. 08:11) Azawakh (FCI: 307) - az anorexiás kutya
  • Józsefné Nelli Bajj: Üdvözlök minden kutya tulajdonost,két kutyánk van, fehér lány és egy fekete fiú törpe uszkárok.mos... (2013.01.18. 17:48) Kutyanevelés - első napok az új otthonban
  • konaking: nekem is van, és nem bántam meg, csodálatos fajta. (2012.12.28. 08:40) Mudi (FCI: 238)
  • tandy96: Nagyon jó :) (2012.04.09. 10:46) Németjuhász rokonság I.
  • FeP: Nekem is amstaffom van, és borzasztóan szeretem. Hihetetlen mozgásigénye van, állandóan megy, kere... (2011.10.31. 16:23) Pitbull?

Öreg kutya, nem vén kutya

Iratkozz föl!

Bréking Nyúz

2008.11.15. 11:31 :: hatláb

Index főoldalon volt az Ebenci Klopédia!

Remélem továbbra is nézitek, kommentelitek a blogot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A screenshot nagyban itt megtekinthető.

Föl is tenném hirtelenjében a nagy kérdést: Miről írjak?

Kutyafajtákról? Ha igen, milyenekről?
Kutyanevelésről?
Kutyás sportokról?
Kutyás politikáról és kutyás erkölcsökről?
Bármi egyébről? Macska, ló, anyám tyúkja?

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebenci.blog.hu/api/trackback/id/tr11770053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerintem mindenről, amihez értesz, ebben a témakörben. :)

Invisibleman 2008.11.17. 00:02:39

Ja,ja toljad.
Engem érdekelnek a kutyás témák.Nekem pl. egy airedelem van.Sajna csak hobbikutya mert az "apja" lusta képezni,pedig a "gyerek" roppant intelligens.Tehát mondjuk bejöhetne a kutyák és az állati intelligencia kutatás.Ha nem nagyon szakzsargonban tolják ez nagyon izgalmas tud lenni.
Akkor meg mán' az egyebek közt jöhet a delfin meg a papagáj is akár.
Nekem két kutyám van, egy fekete németjuhász szerű keverék kan, amiből szerintem új fajt kéne létrehozni, ha nem lenne ivartalanítva, annyira szép és okos - a másik egy alap rajzos németjuhász szuka.
Phaidros, tudod, hogy létezik fekete németjuhász is?

Itt egy kép róle, nem igazán jó minőségű, de a kutya szép, típusos.
www.elitek9academy.com/intchlance.gif

Itt meg én írtam a németjuhászokról:
www.elitek9academy.com/intchlance.gif
Szia Hatláb,

Igen, tudom. küldök egy képet én is, mailben.
(NJ a KUTYA nekem... :) )

Üdv, J.
Csak innen bentről a proxy nem engedi a képmegosztókat, majd este.
Véletlenül ugyanazt copyztad be a hozzászólásodban, a második link is kép.
Remélem még eléd kerül ez a komment, nagyon jó a blog, kutyáról nem lehet eleget olvasni! :)
Írj a pumikról is! :)
Ezentúl a kutya - ember viszonyáról olvasnék még.
Szerintem a Kutyásnak nagyon nehéz meghúznia a vonalat, meddig engedi be az életébe a kutyát. Én sokszor betegesnek tartom, amit más kutyásoknál látok. Igaz, a gyereket is úgy kell lerángatni a kutyákról, szappannal való szájmosás fenntartásával.
nemsokára lesz egy "sorozat" a magyar kutyafajtáról, ott mindenképp fogok írni a pumiról is:)
én egy springerrel rendelkezem :) de róluk most írtál..
szívesen olvasnék kutyás sportokról, tervezem elkezdeni az agilityt vele, de h hol és hogy..passz.
1 éves egyébként, úgy tudom mostmár lehetne.
minden kutyafajtáról külön is fogok egy postot írni, de hogy mikor kerül sor a Welsh illetve az Engish springer spánielre, az nem tudom...

én a Cepel indians-nál kezdtem agilityzni, bátran ajánlhatom, nagyon jók! Ha közelebbi info kell, mail-en küldhetek még.
süti beállítások módosítása